joi, 1 noiembrie 2012

Mersul la sala te ajuta sa te lasi de fumat

Cercetatorii americani au descoperit ca ridicarea de greutati precum si alte exercitii fizice efectuate la sala nu ajuta doar la intarirea muschilor ci si la renuntarea la un obicei nociv: fumatul.
 
O echipa de cercetatori de la Spitalul Miriam din Rhode Island a efectuat un experiment inedit. Cei 50 de fumatori ce s-au oferit sa participe la studiu au aveau varsta cuprinsa intre 18 si 65 de ani si toti declarasera ca fumeaza minim 5 tigari pe zi. reteteonline.net
 
Inainte de a fi impartiti in doua grupe egale subiectii au beneficiat de o sedinta de 15-20 de minute de terapie care sa-i ajute sa renunte la fumat, apoi au primit plasturi cu nicotina pentru a inlocui tigarile pe perioada experimentului. Toate activitatile efectuate in cele 3 luni cat a durat cercetarea au fost comune pentru ambele grupuri, mai putin una: mersul la sala. Acesta a fost practicat decat de grupul experimental.
 
La finalul experimentului, jumatate din cei ce au fost la sala s-au lasat de fumat, in timp ce in celalalt grup un procent de 8% din membri reusise acest lucru.

5 alimente pe care NU trebuie sa le consumi seara!

Daca doresti sa ai o silueta de invidat si un stil de viata sanatos, trebuie sa tii cont de ceea ce mananci. Iata 5 alimente care ar trebui sa lipseasca de la masa de seara!
1. Grasimile - sunt total interzise la masa de seara. Evita carnea de porc, nucile si semintele, inghetata sau lactatele grase. Acestea ingreuneaza digestia si ingrasa excesiv.
2. Fructele - desi iti pare ciudat, fructele trebuie sa lipseasca de la ultima masa a zilei. Acestea contin zaharuri si fructoza care au efect energizant si nu te vor lasa sa dormi linistita.
3. Dulciurile - sunt destinate exclusiv mesei de dimineata. Consumate seara, acestea duc la cresterea glicemiei si pot provoca insomnii. De asemenea, caloriile pe care le contin te pot ingrasa.
4. Carnea rosie - se digereaza mai greu, ducand la aparitia dereglarilor la nivelul sistemului digestiv. catalog-avon.info
5. Bauturile carbogazoase - au, de asemenea, un continut crescut de zahar si pot crea aciditate la stomac. Daca vrei sa dormi linistita si sa ai grija de silueta ta, evita-le!

miercuri, 31 octombrie 2012

Studiu. Femeile petrec 17 ani din viata tinand diete

Standardele societatii contemporane transforma femeie in victime ale dietelor minune. Un studiu, realizat in Marea Britanie, arata ca peste 90% dintre doamne au tinut, cel putin o data in viata, o cura de slabire. Mai mult, statisticile indica faptul ca femeile petrec, in medie, 17 ani in numele dietelor.
Kevin Dorren, un bucatar pasionat de dietele sanatoase, a realizat un studiu care a dus la cateva rezultate interesante. De exemplu, o femeie care traieste 82 de ani ajunge sa tina si 17 ani dieta, dar nu consecutiv. Mai exact, doua regimuri pe an, fiecare timp de sase saptamani, potrivit Daily Mail.
Studiul mai arata ca o femei pierde, in medie, cam 5 kilograme la fiecare regim, ajungand sa slabeasca, in cinci decenii, cam de noua ori propria greutate. Insa dietele drastice au si rezultate negative. Drept dovada, doar 1% dintre doamne au spus ca au reusit sa tina dieta timp de 12 luni de zile, iar 30% rezista doar jumatate de an.


Exercitiile de acasa au un rezultat mai bun ca cele de la sala?

Da, exercitiile facute acasa pot da rezultate asemenatoare ca cele facute la sala si chiar mai repede dar asta bineinteles, depinde de efortul depus si de tipul de exercitii. Avand in vedere stilul de viata din zilele noastre, fitness-ul practicat acasa pare a fi cea mai buna metoda de a scapa de kilogramele in plus din punct de vedere al banilor si al timpului.

Intr-adevar, este bine ca pentru inceput, sa mergeti la o sala sau sa discutati cu un antrenor personal ca sa primiti sfaturile necesare pentru exercitiile cele mai potrivite pentru dvs.

Daca folositi echipament corespunzator si chiar va tineti de programul de fitness pentru acasa, stabilit, cu siguranta veti obtine aceleasi rezultate pe care le-ati fi obtinut mergand la sala. Exista o multime de aparate si echipamente pentru exercitiile de fitness practicate acasa. frumusete-naturala.com

Principala problema cu fitness-ul practicat acasa este sa va impuneti o disciplina in ceea ce priveste exercitiile si sa va tineti de ea. Trebuie sa va impingeti de la spate ca si cum un instructor ar face asta. Beneficiile exercitiilor acasa sunt mult mai multe: puteti sa faceti exercitiile cand doriti, de cate ori doriti fara stresul zilnic ca iar veti intarzia la ora de aerobic si ca veti pierde incalzirea. De asemenea, puteti sa variati exercitiile cum doriti, fara sa existe riscul sa va plicitisiti de rutina de la sala.

Un plan de fitness este foarte potrivit pentru o persoana care vrea sa atinga un anumit tel intr-o anumita perioada de timp. Daca vreti un plan de fitness care chiar sa mearga, cereti sfatul unei persoane in cunostinta de cauza, cum ar fi un instructor de fitness / aerobic si dupa aceea aplicati-l acasa. De asemenea puteti gasi informatii folositoare si pe internet.

Trebuie sa va alcatuiti programul de fitness in functie de rezultatul dorit. Daca incercati sa pierdeti in greutate si sa va tonifiati corpul, programul de exercitii trebuie sa fie mai intens. Pentru rezultate excelente  cel mai bine ar fi sa va intocmiti si un plan alimentar care sa va ajute sa va atingeti telul.

marți, 30 octombrie 2012

Sanatate si frumusete

Exista atatea diete minune care promit ca in doua – trei saptamani o sa arati ca una dintre divele Americii pe podiumul de prezentare al unui show de moda. Peste tot promisiuni de frumusete fara sfarsit si viata sanatoasa si fericita pana la adanci batraneti. Well … eu as zice ca undeva, cumva s-a strecurat o problema: de mici invatam, sau ar trebui sa invatam ca in viata nimic, dar nimic nu vine fara munca.

In primul rand trebuie sa deschidem ochii si sa nu ne lasam impresionate de marketing-ul agresiv pe care multe companii de cosmetice il practica. Nu, nu vei ajunge niciodata sa arati ca fata din reclama de la crema X sau ca fata de la lotiunea Y. De ce? Pentru ca nu ai aceeasi structura osoasa, pentru ca tie nu-ti prelucreaza nimeni imaginea in Photoshop si pentru ca telul tau in viata nu este sa filmezi pentru reclame. Tu mai ai si alte preocupari, cum ar fi un serviciu, curatenia in casa, ingrijirea copiilor, pe tine ca om normal te preocupa mai mult sa-ti traiesti viata decat sa fii perfectiunea intruchipata.

Dar totusi, o femeie nu trebuie sa uite de imaginea ei. Nu e asa ca te simti mult mai bine cand hainele intra mai usor pe tine? Nu e asa ca pasesti mai mandra si cu spatele mai drept daca stii ca prin rochie nu se disting niste colacei? Si nu-i asa ca-ti place sa fii admirata si poate un pic invidiata de ceilalti? O femeie se apreciaza adeseori prin ochii celor din jurul ei.

Pentru o viata sanatoasa si pentru a ne mentine silueta ca la 20 de ani trebuie sa si muncim la asta. Nu e de ajuns sa adaugam o salata la farfuria de cartofi prajiti sau la hamburgerul din pauza de masa. Trebuie sa ne reglam obiceiul alimentar si activitatea fizica.

Alimentatia
Multi experti recomanda trei mese principale si doua gustari intre. Totusi, cea mai importanta dintre toate este micul dejun. Nu sariti peste! Multe dintre noi se trezesc isi beau cafeaua si o iau la fuga spre servici. In cel mai bun caz apuca sa-si ia un covrig in drum spre servici. Acesta e un exemplu de asa nu!

Asiaticii ne vin in ajutor cu intelepciunea lor in ceea ce priveste alimentatia: o jumatate de litru de apa pe stomacul gol dimineata inseamna hidratare si energie pentru intreaga zi! Daca nu puteti sa beti atat de multa apa imediat ce va treziti macar o cana de apa ar trebui sa incercati. Apa va ajuta la eliminarea toxinelor acumulate, va va hidrata si va va da energie. De asemenea regula „minim 2 litri de apa pe zi" trebuie sa fie sfanta. Astfel veti reusi sa diminuati si celulita, veti elimina toxinele, veti manca mai putin si veti slabi mai repede. Cu jumatate de ora inainte de a lua masa este bine sa beti un pahar de apa.

Dupa asta preparati-va un mic dejun usor de digerat si care va va umple de energie. Mie-mi place sa-mi fac un „iaurt cu fructe": o cana de iaurt simplu cu 2 banane taiate rondele cu seminte de in si cateva nuci. Daca vreti ceva mai dulce puteti adauga si un pic de miere de albine. Puteti inlocui bananele cu orice alt fruct sau puteti sa adaugati si alte fructe: afine, portocale, cirese, etc. De asemenea un bol de cereale integrale cu lapte va ajuta la fel de mult. Secretul este sa luati micul dejun si sa acumulati energie de dimineata. Astfel veti reusi sa incepeti ziua in forta si veti rezista fara probleme pana la masa de pranz.

Masa de pranz nu trebuie sa fie foarte copioasa pentru ca digestia se va realiza greu si nu veti mai fi in stare de nimic pentru restul zilei.

Cina trebuie sa fie usoara.

Un vechi proverb spunea: Masa de dimineata sa o mananci singur, cea de la amiaza imparte-o cu prietenii si cina da-o la dusmani. Cam asa ar trebui sa tratam si noi alimentatia. Atentie! Este bine de evitat semipreparatele, alimentele care vin la punga, cele care au un gust sau culoare prea intense. Cel mai bine este sa preparati mancarea acasa ca sa fiti siguri / sigure de ce ingrediente ati pus.

Nu va feriti de condimente: piper, ardei iute, busuioc, oregano, cimbru, menta, etc. Acestea ajuta la accelerarea metabolismului si dau un gust mult mai placut mancarii.

Activitatea fizica
Nu va feriti de activitatea fizica! Stiu la inceput e greu, dar trebuie sa gasiti activitati care sa va placa sa le faceti cum ar fi mersul pe bicicleta, o partida de tenis, o ora de aerobic sau pilates, dans, box, arte martiale, etc. Sportul nu trebuie sa fie o corvoada, ceva ce faceti pentru ca trebuie sa faceti. Astfel nu veti reusi sa pierdeti in greutate, veti avea doar o parte din zi care nu va place si veti ajunge sa evitati sa faceti activitate fizica.

Sportul practicat bine ajunge sa dea dependenta. Nimic nu se compara cu starea de euforie pe care o simti dupa o activitate fizica placuta. Te incarca cu energie si se elibereaza toxinele, te simti mai usoara si viata nu mai e gri.

Trebuie doar sa gasiti acea activitate fizica care vi se potriveste. Este posibil sa nu va placa tenisul sau sa nu va simtiti bine la o alergare dar trebuie sa incercati pana gasiti cea mai potrivita activitate fizica. Sportul este o eliberare de viata de zi cu zi, o relaxare de la stresul cotidian si va incarca cu energie pentru o noua zi.

Specialistii recomanda ca activitatea fizica sa fie practicata dimineata pentru ca atunci suntem mai odihniti si ne putem incarca cu energie pentru intreaga zi. Avand in vedere programul nostru de lucru e de la sine inteles ca foarte putini romani au posibilitatea sa faca sport dimineata asa ca ne mai ramane intervalul 18.00 – 22.00 pentru activitati recreative. Stiu ca programul e incarcat si atunci dar trebuie sa gasiti timp si pentru voi. „O minte sanatoasa intr-un corp sanatos" spuneau latinii si aveau dreptate. Sportul ajuta la mentinerea si imbunatatirea sanatatii si a starii de spirit, a felului in care gandesti si actionezi.

Nu uitati: exista multe teorii pe piata, multe produse miraculoase si multe solutii la problemele femeii moderne dar totul e atat de simplu! Sa fiti frumoase si sanatoase!

Accepta-te asa cum esti

Cum a inceput sa dea coltul ierbii si sa miroasa pe ici pe colo a verdeata au si inceput filozofiile sa-si iste neastamparate capsorul. Nu-i asa ca va simtiti mai pline de energie, de viata si nu-i asa ca ati inceput cu planuri marete pentru a da jos cat mai repede colaceii adunati cu grija si atentie in timpul iernii? on.fb.me/TbUiUz

Eu zic sa nu va grabiti … timp mai este pana o sa mergeti la plaja mandre de corpul vostru. Mai bine va opriti un pic din goana dupa un corp perfect  si va priviti in oglinda sa vedeti chiar unde e problema si cat de mari sunt ravagiile copioaselor mese specifice iernii. Consider ca pana cand nu reusim sa facem pace cu noi insine si nu reusim sa invatam sa ne iubim asa cum suntem nu vom reusi sa realizam mare lucru.

"Imi urasc corpul" sau "Uite in ce hal m-am ingrasat" sunt fraze pe care sigur le-ati folosit macar o data in viata daca sunteti o persoana cu probleme de greutate. Nu e normal sa gandim asa despre noi insine. Trebuie sa invatam sa ne acceptam asa cum suntem la momentul prezent si abia apoi vom sti ce trebuie schimbat in viata de zi cu zi pentru a ajunge la greutatea dorita. Exact ca atunci cand vrei sa atingi un anume public tinta, trebuie sa stai un pic sa-i analizezi si sa le intelegi nevoile curente si viitoare si abia mai apoi poti sa incepi sa te gandesti la modul in care le vei propune ideea / produsul tau.

Asa si noi, daca ne vom intelege, daca vom reusi sa stam un pic sa analizam de ce am ajuns in situatia in care suntem vom sti ce trebuie facut pe viitor pentru a ne atinge obiectivele.

E momentul sa nu-i mai punem pe ceilalti inaintea naostra macar cateva minute pe zi si sa invatam sa apreciem ceea ce avem si abia mai apoi vom afla raspunsul catre metoda perfecta de a slabi si de a ne forma corpul dupa bunul nostru plac.

Ce ziceti am dreptate?

luni, 29 octombrie 2012

Dieta de slabire: cum sa incepi

De nenumarate ori, din dorinta de a scapa in timp foarte scurt de multe kg, urmam niste diete de slabit drastice. Exista foarte multe deite, dar nu toate sunt potrivite pentru a slabi intr-un mod sanatos. Infometarea si lipsa glucidelor, proteinelor si lipidelor din alimentatie, duc adesea la o stare de disconfort, de oboseala si in mod sigur, dupa cateva zile de dieta, majoritatea persoanelor vor renunta. Cum ar trebui sa proceam? Iata cateva principii importante pentru ca o dieta de slabire sa aiba rezultatele dorite.

1. Nu incepe o dieta de slabire atunci cand esti solicitat intelectual sau fizic mai mult decat de obicei. Daca faci un efort mai mare la scoala sau la serviciu, nu este momentul potrivit sa incepi o dieta de slabit. Dieta de slabit iti va provoca o lipsa de vlaga, de putere, indeosebi in primele zile, si din cauza oboselii acumulate este posibil sa apara unele complicatii nedorite. Cel mai indicat ar fi sa incepi dieta de slabire in timpul concediului sau al vacantei.

2. Dieta de slabit nu are voie sa tina niciodata mai mult de doua saptamani. Indiferent cat de mult ti-ai dori, dupa doua saptamani de dieta de slabit nu vei pierde atat de multe kg ca la inceput. Organismul va incepe sa se obisnuiasca cu aportul caloric si metabolismul va incetini. Asadar, zi mersi de ceea ce ai reusit in cele maxim 14 zile, ia o pauza de minim 1 luna si abia dupa aceea repeta dieta de slabit daca doresti.

3. Dupa dieta de slabit, incearca sa mananci cat mai sanatos. Sa ai un regim alimentar sanatos consta in mult mai mult decat o simpla dieta de slabit. Rezultatele aparute dupa o dieta de slabit sunt in majoritatea cazurilor temporare. Daca iti doresti sa pierzi din greutate incet dar sigur, sau sa te mentii dupa incheierea zilelor de dieta, scapa de grasimile animale, de prajeli, de mancarea gatita cu mult ulei, de carnea de porc, pe cat se poate si de dulciuri, zahar, pastele fainoase si produse care contin foarte multi aditivi.

4. Nu se concepe o dieta de slabit fara efort fizic. Pentru rezultate de invidiat este nevoie de mult sport. Antrenamentul de zi cu zi va duce la rezultatele promise de dieta ta. Secretul unei diete este efortul fizica pe care il faci. Cu cat faci mai multa miscare cu atat va fi mai bine